Savner du "kollegaer"? Har du lyst til at være med i et fagligt, seriøst fællesskab for tantramassører og -behandlere?

Kan du sige ja til vores etiske regler (tryk på link):

Og kan du sige ja til de krav vi stiller til din uddannelse og virksomhed:

*  Man skal have et CVR nummer eller være ansat ved et firma med CVR nummer.
*  Man skal have sin egen hjemmeside, hvor minimum Foreningens fælles etiske regler tydeligt fremgår.
*  Man skal have sit registrerede navn (ift. folkeregistret) og sit eget profilbillede på hjemmesiden.
*  Foreningens logo skal fremgå af massørens hjemmeside inkl. link til foreningens hjemmeside.
*  Man skal være certificeret tantramassør eller -behandler.
1. Man skal bevise at man har givet minimum 30 dokumenteret behandlinger med minimum 2 timers varighed per session.
2. Man skal være certificeret som tantramassør /tantrabehandler fra et uddannelsessted i Danmark eller udlandet, hvor der er minimum 250 timer undervisning, hvor bl. a. følgende temaer indgår: etik; grænser; projektioner; skygger; dissociation; krisehåndtering; køns anatomi; klienthåndtering; samtaleteknik.
Er du i tvivl, om du opfylder optagelseskravene, så kontakt os for en samtale.
*  Det er den til enhver tid siddende bestyrelse, som enstemmigt godkender nye medlemmer, og de har ret til at afvise en ansøger, selvom vedkommende i princippet opfylder minimumskravene.
*  Man skal selv modtage dokumenteret supervision minimum 4 x årligt.

De samlede vedtægter for Brancheforeningen finder du her (tryk på link):

Medlemskontingent er dkk 750 om året.

Som medlem får du:
* et fagligt fællesskab med andre tantramassører og -behandlere.
* medlemsarrangementer med både socialt og fagligt indhold.
* intern gruppe supervision 1 gang om året.
* ret til at have vores Brancheforening logo på din hjemmeside
* du får mulighed for at være på vores henvisningliste på vores hjemmeside med din profilbilled, beskrivende tekst og link til din egen hjemmeside.
* et stærkt signal udadtil til dine kunder om høj faglighed, integritet og etik.
* med til at hæve barren, og skabe tryghed for kunder til tantramassager og -behandlinger.