Støttemedlemskab -Brancheforeningen Danske tantramassører og -behandlere (DTMB).

Støttemedlemskab er for alle.

Når du bliver støttemedlem af Brancheforeningen, er du med til at bakke op om vores arbejde, som bidrager til professionalisme, tryghed og gennemsigtighed for både behandlere og klienter.

Måske er du selv behandler, men opfylder endnu ikke alle kravene for ordinært medlemskab af Brancheforeningen?

Måske er du selv terapeut/behandler indenfor personlig udvikling, psykoterapi, kropsterapi eller lignende, og kan se hvordan tantramassage/tantrabehandling kan komplementere dit virke?

Måske er du en tilfreds kunde indenfor tantramassage/tantrabehandlinger?

Måske er du nysgerrig på hvordan tantra kan ændre verden?

Støttemedlemskontingent pr år er dkk 100 + evt. donation.

Som støttemedlem bliver du inviteret til:

2 årlige medlemsevents. 1. tirsdag i marts måned og 1. tirsdag i oktober (for 2022 bliver det 8. marts og 4. oktober).

Du får adgang til vores facebook gruppe for støttemedlemmer, som er til saglige debatter, oplevelser man har fra tantramiljøet, som man gerne vil dele, invitationer til de 2 årlige events, information etc. i tråd med brancheforeningens formål.

Du har mulighed for at hjælpe Brancheforeningen med forskellige ad hoc opgaver samt være ambassadør for Brancheforeningen.

Du får mulighed for at bruge vores støttemedlems logo på din hjemmeside.

Støttemedlemskab

1 års støttemedlemskab