Etiske regler.

Som medlem af Foreningen forpligter vi os til følgende regler:

1. Tavshedspligt
Tantrabehandleren/massøren har tavshedspligt i henhold til straffelovens paragraf §152. Oplysninger om klienten og forløbet må kun viderebringes til andre, med klientens skriftlige tilladelse.

2. Påklædning
Tantrabehandleren/massøren forbliver påklædt under berøring af klienten. En behandling foregår aldrig i fuld nøgenhed for behandlerens/massørens vedkommende. Det vil sige at behandleren/massøren altid som et minimum er iført underbenklæder.

3. Berøring
Al berøring er envejs. Såfremt klienten ønsker at lære at give erotisk berøring henvises til parsessioner, hvor klienten medbringer en partner.
Der masseres/berøres aldrig med kønsdele eller oralt.

4. Håndtering af klienter
Tantrabehandleren/massøren anerkender altid klientens grænser.
Tantrabehandleren/massøren spørger om lov til at berøre, og stopper med at berøre, når klienten anmoder om dette. Tantrabehandleren/massøren indgår aldrig i en seksuel og/eller romantisk relation med en klient under en Tantrabehandling/massage og heller ikke i mindst 6 måneder efter behandlingen.
Såfremt der opstår romantiske følelser (forelskelse) fra klient til massør/behandler vice versa, afbrydes behandlingsforløbet med det samme.

5. Integritet

Tantrabehandlere/massører/undervisere/studerende er bevidste om den magt, de har i rollen som udøvere og må ikke udnytte denne til seksuel udnyttelse af klienter. Personer under 18 år tilbydes ikke intim behandling. De kan kun modtage behandling i form af samtale, coaching og almindelig massage. Der gives aldrig behandlinger til personer påvirket af alkohol eller euforiserende stoffer.